Optymalizacja pod wyszukiwarki
SEO (z angielskiego search engine optimization) to inaczej optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Znana jest także pod nazwą pozycjonowanie. Narzędzia SEO, które stosowane są przez specjalistów od internetowego marketingu mają na celu zapewnienie konkretnej witrynie internetowej jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych (takich jak Google czy Bing) dla konkretnych słów oraz fraz kluczowych. Optymalizacja i pozycjonowanie to procesy, które stale się rozwijają, bowiem Internet jest bardzo dynamicznym środowiskiem, które ulega stałym zmianom i modyfikacjom.
Od pozycji, jaką dana witryna osiągnie w wynikach wyszukiwarek zależy jej popularność. Większość internautów poszukując informacji na konkretny temat za pośrednictwem wyszukiwarek skupia się wyłącznie na wynikach znajdujących się na pierwsze, maksymalnie trzech pierwszych stronach wyników. Jeśli link do konkretnej strony się tam nie znajdzie, bez względu na to, jak wartościowe i merytoryczne treści są tam umieszczane nie będzie ona w stanie przebić się do szerszego grona odbiorców.
Najnowsze komentarze